شرکت مسافربری همسفر،شرکت مسافربری عدل،خرید بلیط اتوبوس vip،خرید بلیط اتوبوس ایران پیما

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کسب درآمد

دوره سریع کسب درآمد با طراحی جواهرات

بدون سرمایه

کسب درآمد به سه روش در این دوره آموزشی امکان پذیر خواهد بود. من سالار پورایمانی به مدرس این دوره به همراه تیم پیشتیبانی کنار شما هستیم. تضمین می کنیم شما در مدت 30 روز به درآمد خواهید رسید.

  1. کسب درآمد دلاری از فروش فایل
  2. کسب درآمد دلاری از فروش محصول
  3. کسب درآمد ریالی از تولید و فروش داخلی

ثبت نام و خرید دوره

 

چگونه کسب درآمد می کنیم؟

کسب درآمد دلاری از فروش فایل

 

قدم اول

 

آپلود فایل ها در شماره تلگرام استودیو با کد ملی

 

قدم دوم

 

بارگذاری فایل و فروش توسط استودیو

 

قدم سوم

 

نقد کردن درآمد دلاری و واریز به حساب اعضا

 

مزایای این دوره آموزشی

 

اجازه آپلود فایل در پنل استودیو 

اسکچینگ و ایده پردازی سریع

کوچ برندینگ دو مرحله ای

حضور در دورهمی ماهانه اعضا

واریز درآمد دلاری به حساب اعضا

دسترسی به بانک مشاوره های اعضا

طراحی جواهرات با رایانه

سالار پورایمانی

 

  • مدیر و موسس استودیو طراحی سالار پورایمانی
  • سالار پورایمانی طراح و صاحب امتیاز برند BOGINI
  • برگزیده جشنواره طراحی طلا و جواهر تهران سال 1396
  • تالیف کاملترین خودآموز تصویری طراحی طلا و جواهر
  • مدرس دوره های عمومی و خصوصی نرم افزار ماتریکس
  • نویسنده رمان نُرت کریستی (انتشار یافته در سایت کتاب راه)

سایت منبع سالار پورایمانی

 



:: برچسب‌ها: کسب درآمد ,
:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : سه شنبه 9 دی 1399
.

نصاب کابینت در تهران

پیدا‌کردن یک نصاب کابینت در تهران به عنوان یک کلان‌شهر کاری دشوار است. به خصوص این‌که کابینت‌ها نقش مهمی در زیبا‌سازی آشپزخانه و در دکوراسیون کلی منزل تاثیر شگرفی می‌گذارند این امر ما را بر این می‌دارد که در انتخاب نصاب کابینت در تهران وسواسی‌تر عمل کنیم.

نصاب کابینت در تهران بهترین و به روز‌ترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد اما قیمت نصاب کابینت در تهران با توجه به خدمات متفاوتی که ارائه می‌دهند هزینه‌های متفاوتی دریافت می‌کنند.

 

 

 

نصاب کابینت در تهران برای کابینت‌سازی چه مراحلی را طی می‌کند؟

 شما وقتی در جستجوی یک نصاب کابینت در تهران هستید حتماً برای‌تان مهم است که آن شخص با مهارت و دقت بالا کار حرفه‌ای و تمیزی به شما تحویل دهد. نصاب کابینت در تهران طبق مراحل زیر برای نصب و ساخت کابینت پیش می‌رود.

نصاب کابینت در تهران ابتدا به محل مورد نظر مراجعه کرده و یک پیش‌ طرح به مشتری ارائه می‌دهد. بعد از انتخاب یکی از طرح‌ها توسط مشتری، نصاب کابینت در تهران به اندازه گیری فضا و طراحی کابینت بر اساس فضای مورد نظر و محل قرار‌گیری وسایل آشپزخانه مانند یخچال، ماشین لباسشویی می‌پردازد.

سپس مواد اولیه مورد نیاز برای اجرای کار را محاسبه می‌کند. بعد نصاب کابینت تهران اقدام به برشکاری، لبه زنی و شیارزنی کابینت‌ها می‌کند. سپس کابینت‌ها را سوراخ زنی کرده که مناسب برای اتصال به یکدیگر و نصب بر روی دیوار یا زمین باشند.در آخرین مرحله تمام کابینت‌ها را برای نصب در فضای مورد نظر مونتاژ می‌کند.

 

نصاب کابینت در تهران چه نوع خدماتی را به مشتری ارائه می دهد؟

نصاب کابینت تهران با آشنایی کامل به تمام مراحل مختلف ساخت و نصب انواع کابینت‌ها بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد. در ادامه لیستی از خدماتی که ماهر‌ترین نصاب کابینت تهران قابلیت انجام دادن آن را دارد آورده شده است.

  • ساختن انواع کابینت آشپزخانه با اجناس مختلف مانند کابینت mdf، کابینت‌های گلاس، کابینت کلاسیک، ممبران
  • ساختن صفحه روی کورین و کوارتز به جای صفحه روی mdf
  • ساختن و نصب انواع کابینت‌ها بر روی دیوار و زمین
  • ساختن باکس دکور، باکس نور و کمد‌های دیواری
  • ایجاد نورپردازی حرفه‌ای برای کابینت آشپزخانه
  • ایجاد یک پیش طرح سه بعدی قبل از اجرای کار
  • رفع هرگونه مشکل و تعمیر کابینت
  • تغییر کابینت فلزی به چوبی یا  mdf

 

عوامل تاثیرگذار در قیمت نصاب کابینت در تهران

برای افرادی که نیازمند نصب کابینت در منزل‌شان هستند جدای از این‌که خواستار دریافت به‌روز‌ترین خدمات نصب کابینت هستند قیمت نصاب کابینت در تهران نیز یکی از عوامل مهم برای انتخاب بهترین نصاب می‌باشد. در ادامه عواملی که در دستمزد نصاب کابینت در تهران تاثیر‌گذار هستند شرح داده‌ایم.

 

 

 

متراژ مکان و فضای نصب کابینت:

 قیمت نصاب کابینت تهران براساس متراژ فضا به‌صورت متری محاسبه می‌شود. پس با افزایش متراژ میزان دستمزد نصاب کابینت تهران افزایش ‌می‌یابد.

 

میزان دستمزد نصاب کابینت در تهران:

میزان دستمزد نصاب کابینت تهران به‌صورت روزمزد یا پروژه‌ای محاسبه می‎‌شود. این هزینه جدای از هزینه های کابینت‌سازی باید حساب شود.

 

طراحی کابینت‌ها:

یکی از خدماتی که مشتری از نصاب کابینت تهران می‌تواند درخواست کند؛ طراحی کابینت است. این طراحی‌ها به دو نوع کلاسیک و مدرن در بازار موجود هستند که طراحی کلاسیک نازک‌کاری‌های خود را نیاز دارد برای همین قیمت نصب کابینت در تهران به سبک کلاسیک گران‌تر تمام می‌شود.

 

به نقل از ویکی پدیا: "طراحی کابینت‌ها با توجه به تنوع آشپزخانه‌ها از نظر شکل طراحی (یو شکل، ال شکل، خطی، شبه‌جزیره‌ای و جزیره‌ای)، صورت می‌پذیرد.در هر حال در هنگام طراحی کابینت باید دقت نمود که جهت باز شدن در آن باید برخلاف جهت حرکت شخص استفاده‌کننده باشد."

 

تغییرات احتمالی در حین نصب کابینت:

ممکن است در حین کار، طراحی کابینت‌تان برای شما جالب نباشد و تصمیم به انتخاب طراحی جدید کنید. این امر تاثیر زیادی در قیمت نصاب کابینت تهران دارد.

 

نوع کابینت استفاده شده توسط نصاب کابینت تهران:

کابینت‌ها از نظر نحوه‌ی قرار گرفتن به دو دسته زمینی و دیواری تقسیم بندی می‌شود. ارتفاع کابینت زمینی حدود ۸۰ تا ۹۰ سانتی‌متر و پهنای آن بین ۵۰ تا ۶۰ سانتی‌متر است. کابینت دیواری که در ردیف بالا کابینت‌ها به دیوار نصب می‌شود ارتفاع حدود۴۲ تا ۶۲ سانتی‌متر و پهنای حدود ۳۵ سانتی‌متر دارند.

جنس در‌های کابینت‌ها از نوع فلز، چوب، لترون یا mdf می‌باشد و بعضی مواقع برای جلوه‌ای بیشتر از شیشه ساخته می‌شوندکه معمولاً دارای ۲ لولا در کنار می‌‌باشند. برای ساختن کابینت‌های لترون یا mdf نیاز به یراق‌های خاص است که شامل لولای توکار و روکار، پیچ مونتاژ، دستگیره تک پایه و دوپایه، ریل بدون ترمز و ریل ترمز دار کشو و... می‌باشد. پس اجرای هرکدام از این خدمات توسط نصاب کابینت تهران در میزان اجرت و قیمت کار نصاب کابینت تهران تاثیرگذار است.

 

استفاده از ابزارآلات مختلف :

به تمامی ابزارآلاتی که در حین کار و مونتاژ کابینت‌ها از آن استفاده می‌شود یراق نام دارد. لولای mdf برای ورق‌های با ضخامت بین 16 تا 20 سانتی متر به صورت روکار تعبیه می‌شود که باعث می‌شود در بر روی لبه جدار و دیواره کابینت نصب  شود. هر کدام از ابزار الات استفاده شده در نصب و کابینت سازی میزان قیمت نصاب کابینت تهران را تغییر می‌دهد.

 

نوع دستگیره کابینت:

دستگیره‌ها وظیفه باز و بسته کردن در کابینت و کشو را برای ما دارند. جنس این دسته‌ها در دو مدل پلاستیکی و استیل موجود می‌باشند. دستگیره کابینت‌ها در دو مدل تک پایه و دو پایه وجود دارند که تک پایه با یک پیج و دو پایه با دو پیج بر روی محل مورد نظر نصب می‌شود.

 نصب دستگیره بر روی در‌ها و کشو‌ها می‌تواند به صورت سلیقه‌ای باشد؛ اما به صورت کلی دستگیره در‌های دیواری در گوشه پایینی و دستگیره کشو‌ها در وسط آن‌ها نصب می‌شود.

 

پایه زیر کابینت:

پایه زیر کابینت از جنس پلاستیک یا فلز در ابعاد 5 تا 10 سانتی متر در بازار موجود است. این پایه‌ها در طرح‌های مختلف استیل، براق، استیل مات و ... وجود دارند که در هر چهار گوشه‌ای کابینت‌ها با فاصله مناسب (بهتر است فاصله بیشتر از 50 سانتی متر نباشد) نصب می‌شود.

 

سبد سوپر مارکت:

سبد سوپرمارکت یک سبد فلزی و اصلی ترین قسمت کابینت برای چیدن وسایل است. این سبد‌ها درابعاد مختلف در کاربری‌های متفاوت مانند: نگهداری مواد خوراکی یا ظروف توسط نصاب کابینت تهران تعبیه می‌شود.

انتخاب نصاب کابینت در تهران توانایی اجرای تمام مراحل و ارائه دقیق خدمات ساخت و نصب کابینت را دارد. داشتن نازل‌ترین قیمت نصاب کابینت در تهران شما را به سمت گزینش آن‌ها می‌کشاند.



:: برچسب‌ها: نصاب کابینت , نصاب کابینت در تهران , نصب کابینت ,
:: بازدید از این مطلب : 238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : یک شنبه 7 دی 1399
.

نصب ایزوگام در تهران

در ابتدا باید بدانیم که ایزوگام چیست؟ ایزوگام در تهرانیک عایق رطوبتی است که مهم ترین پوشش حفاظتی ساختمان به حساب می­آید.

ایزوگام تهراناز الیاف مصنوعی و قیر ساخته شده است، که نصاب ایزوگام در تهران با مهارت و تجربه ای که دارد به وسیله حرارت مانع ورود رطوبت و آب به سطح زیرین می­شود.

نصب ایزوگام در تهران بیشتر برای سطوحی مثل بام­ها، کف حمام و دستشویی به خصوص در آپارتمان­ها و مجتمع مسکونی کاربرد دارد.

کاربرد دیگر ایزوگام در تهران برای عایق­بندی لوله­های آب و گاز است که از خطر نشت آن­ها جلوگیری می­کند.

 

 

 

شرایط و تجهیزاتی که هنگام نصب ایزوگام لازم است:

برای نصب ایزوگام باید وضعیت آب­و­هوایی،مهارت و تجربه نصاب و هم­چنین وضعیت سطوح را در نظر گرفت. درواقع نصب در زمان بارندگی و هوای 5- درجه امکان­پذیر نیست و سطوح باید کاملا تمیز باشند،خیس و مرطوب نیاشند و فاقد هرگونه گرد­وغبار باشند.

 

تجهیزاتی که در زمان نصب ایزوگام، نصاب باید به همراه داشته باشد عبارتند است از:

کپسول گاز، شعله­پخش­کن، تیغ موکت­بری، جارو، کفش زیر­تخت، دستکش برزنتی و نسوز و فندک فلزی.

 

نکات حائز اهمیت برای داشتن عایق­بندی ایده­آل

  • از خرید ایزوگام­های نامرغوب و با هزینه ارزان خودداری کنید
  • برای ایزوگامساختمان خود از متخصصین نصب ایزوگام در تهران استفاده کنید و به دست افراد غیرحرفه­ای نسپارید، زیرا باعث نفوذ آب و رطوبت می­شود
  • یک ایزوگام خوب باید دارای قدرت چسبندگی بالا، انعطاف­پذیری، دوام بالا و ساخته شده از مواد اولیه مرغوب باشد.
  • نگهداری بعد از عایق­بندی بسیار مهم است و از تردد غیرضروری روی آن باید پرهیز کرد.

 

به نقل از ویکی پدیای انگلیسی: "در ساخت و ساز ساختمان، عایق و ایزوگام یک جنبه اساسی در ایجاد یک پاکت ساختمان است که یک محیط کنترل شده است. مواد پوشش سقف، سایدینگ، پایه‌ها و همه نفوذهای مختلف از طریق این سطوح باید در برابر آب مقاوم باشد و گاهی ضد آب باشد. ایزوگام پشت بام معمولاً به گونه‌ای طراحی شده اند که در برابر آب مقاوم بوده و از سقف شیب دار آب می‌ریزند، اما در برخی شرایط مانند یخ زدگی و سقف‌های مسطح، سقف باید ضد آب باشد."

 

انواع نصب ایزوگام در تهران

انواع متفاوتی از ایزوگام در بازار مشاهده می­کنید که هرکدام برای محل خاصی مناسب است. به طور مثال بهترین نوع ایزوگام برای پشت­بام ایزوگام فویلدار است، زیرا به دلیل نور آفتاب و هم­چنین رفت­و­آمد ساکنین ساختمان این نوع از ایزوگام گزینه خوبی است.

نصب ایزوگام پلی اتیلنی یا بدون فویل برای سطوحی کاربرد دارد که رفت­و­آمد زیادی روی آن نمی­شود، مانند سطوحی که بعد از ایزوگام موزائیک یا سیمان می­شوند.

 

بهترین نوع ایزوگام

وزن استاندار ایزوگام بین 37 الی 40 کیلوگرم است و ضخامت آن چیزی بین 5/3 الی 4 میلیمتر باید باشد.بیشتر توصیه ما به مشتریان استفاده از ایزوگام فویلدار است زیرا دارای دوام بیشتری نسبت به بدون فویل­ها می­باشد.بهترین نوع ایزوگام دولایه است و باید رعایت اصول استاندار در آن اعمال شده باشد.برای انتخاب بهترین نوع ایزوگام باید از افراد با­تجربه استفاده کرد.

 

 

 

نصب ایزوگام در تهران

نصب ایزوگام در تهران از اهمیت ویژه­ای برخوردار است که باید توسط افراد متخصص و با­تجربه انجام شود که خوشبختانه درتهران به علت تقاضای زیاد شما می­توانید به راحتی بهترین متخصصین را انتخاب کنید.

در شهر بزرگ تهران و سایر شهرستان­های اطراف آن کارخانجات و شرکت­های بسیاری وجود دارد که به تولید،پخش و نصب ایزوگام در تهران مشغول می­باشند و دارای خدمات فروش، پس از فروش و نصب ایزوگام می­باشند.

شرکت­های مختلف به دلیل تقاضای زیاد اقدام به فروش انواع ایزوگام با مارک­ها و برند­های مختلف کرده­اند.

 

نصاب ایزوگام در تهران

متصدیان خدمات ایزوگام تهران با اجرای تمامی کارهای مربوط به ایزوگام در محدوده شهر تهران و حومه آماده خدمت رسانی به مشتریان تهرانی و حتی شهرستانی می باشند. فروش و نصب انواع ایزوگام استاندارد، ارائه ضمانت نامه پس از فروش، قیمت گذاری متعادل و مناسب، عرضه انواع ایزوگام دولایه فویل دار و طرح دار برای سطوحی از قبیل پشت بام، دیوارها و سرویس بهداشتی، نصب ایزوگام توسط نصاب ایزوگام در تهران ماهر و مجرب و همچنین تعمیر و مرمت ایزوگام های فرسوده، ازجمله خدمات نصاب ایزوگام در تهران است.

 

هزینه نصب ایزوگام در تهران

هزینه و قیمت نصب ایزوگام در تهران به نوع برند،فویلدار یا بدون فویل بدون آن، نوع و متراژ محلی که قرار است در آن ایزوگام انجام شود بستگی دارد.

دیگر عوامل که هزینه نصب ایزوگام در تهرام به آن بستگی دارد

  • کیفیت و نوع برند ایزوگام
  • هزینه کپسول
  • هزینه جنس مصرف شده
  • هزینه حمل و اجرت نصاب ایزوگام در تهران
  • هزینه زمان انجام کار توسط نصاب ایزوگام در تهران

 

لکه گیری و تعمیر ایزوگام

در صورتی که ایزوگام به­درستی و اصولی انجام شود دوام و کارایی آن حدود 8 تا 10 سال است.اما بعضی مواقع به­علت نصب غیر حرفه­ای ممکن است دچار آسیب شود که در این صورت نیاز به لکه­گیری یا ترمیم عایق­بندی می­شود که تنها بخش­هایی که خراب می­شوند نیاز به عایق­بندی دارند.

هزینه لکه­گیری با نصب هم متفاوت است و مواردی مانند جنس، تعداد لایه های ایزوگام و ضخامت آنها، وزن هر رول و اجرت تعمیر روی قیمت لکه­گیری موثر است.



:: برچسب‌ها: نصب ایزوگام , ایزوگام , نصب ایزوگام در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : شنبه 6 دی 1399
.

تبلیغات

آرشیو مطالب
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی