شرکت مسافربری همسفر،شرکت مسافربری عدل،خرید بلیط اتوبوس vip،خرید بلیط اتوبوس ایران پیما

.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

نرم افزار طراحی طلا و جواهر


نرم افزار طراحی طلا و جواهر, نرم افزار ماتریکس بهترین و قدرتمندترین نرم افزار طراحی طلا و جواهر با رایانه است. در اصل ماتریکس یک پلاگین است. بر روی انجین قدرتمند نرم افزار راینو نصب می شود. نرم افزار ماتریکس نسبت به نرم افزار راینو گلد و آرتکم دوستداران بسیاری دارد. فضای کاری نرم افزار ماتریکس زیبا و روان است. کار کردن با برنامه ساده، از هر گونه محاسبات و معادلات پیچیده طراح را بی نیاز کرده، از این رو ماتریکس بسیار مورد علاقه هنرمندان قرار گرفته است. نرم افزار طراحی طلا و جواهر در این سایت به همراه خودآموز طراحی طلا و جواهر قابل سفارش است.

نرم افزار ماتریکس
نرم افزار ماتریکس 7 و 8 و نرم افزارهای راینو در یک دی وی دی از شرکت پرنیان برای فروش به خریداران خودآموز موجود می باشد. برای دیدین این محصول بر روی لینک کلیک نمایید. این محصول فقط برای خریداران خودآموز طراحی طلا و جواهر می باشد و به صورت جدا و تک فروخته نمی شود. دوستانی که نرم افزار ماتریکس را ندارند می توانند هنگام سفارش خودآموز همزمان این نرم افزار را هم به قیمت 15 هزار تومان سفارش دهند.

بازار کار طراحی طلا و جواهر
بازار کار طراحی طلا و جواهر, شما می توانید در 6 زیر مجموعه شغلی مشغول به کار شوید.

آموزش طراحی طلا و جواهر با رایانه, استخدام : بعد از آموزش طراح به عنوان یک اپراتور تریدی کار در دفتر طراحی طلا و جواهر، کارگاه ریختگری و یا جواهرسازی استخدام میشود.
آموزش طراحی طلا و جواهر با رایانه, کار در منزل (پروژه ای) : در این مرحله طراح با استفاده از لب تاب و یا کامپیوتر شخصی خود در منزل طراحی می کند، این طراحی به سفارش دفاتر طراحی و کارخانه ها می باشد.
آموزش طراحی طلا و جواهر با رایانه, کار تمام کُن : طراح با استفاده از سرمایه اولیه خود، شروع به ساخت طرح میکند.
آموزش طراحی طلا و جواهر با رایانه, دفتر طراحی : در این مرحله از کار طراح یا شخصا و یا گروهی اقدام به راه اندازی یک دفتر کار طراحی طلا و جواهر می کند.
آموزش طراحی طلا و جواهر با رایانه, ثبت برند : شما با ثبت یک برند می توانید پیشرفت بهتری داشته باشید و مشتریان بهتر و در نتیجه، درآمد بیشتری کسب نمایید.

آموزش طراحی طلا و جواهر با رایانه, آموزش : آموزش امری نیست که بتوان زود به حوزه آن وارد شد، بسیاری از افراد با امید وارد این رشته می شوند و اگر شما با عدم تجربه کافی شروع به آموزش دادن نمایید مطمعنا در طول دوره تدریس دچار ضعف خواهید شد هر چند این نقاط ضعف از دید هنرجو پنهان بماند اما بعدا باعث عدم پیشرفت او و در نتیجه هدر رفتن هزینه و عمر ایشان می شود . البته در صورتی که به تمام چم و خم کار آشنا هستید آموزش می تواند حداقل از نظر اعتبار بر وجه شما بیافزاید

سالار پورایمانی طراحی جواهرات مدرن



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : شنبه 22 ارديبهشت 1397
.

فروش لباس تاناکورا
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : پوشاک استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع شال و کلاه استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع پرده استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت آشنایی با خرید لباس کیلویی یا تکه ای کلیک نمایید .


مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
مجتمع تجاری کیا استوک در مکانی به وسعت 6 طبقه و 4500 متر مربع فضا دارای کلیه امکانات رفاهی بوده و پوشاک استوک ( تاناکورای کاملا نو و استفاده نشده ) را به صورت عمده و خرده عرضه می نماید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
پوشاک استوک از نظر قیمتی نسبت به لباس تاناکورا کمی بالاتر است ولی از نظر کیفیت و دوام نیز کیفیت بالاتری داشته اما خریداران عمده ی پوشاک استوک و لباس تاناکورا باید به این سه نکته توجه کنند:
به زودی فروش لباس تاناکورا کاهش پیدا می کند و مردم استقبال خوبی نسبت به پوشاک استوک پیدا کرده اند.
بعضی از فروشنده ها ، لباس تاناکورای را با پوشاک استوک مخلوط کرده و به عنوان پوشاک استوک می فروشند.
پوشاک تاناکورای کرم ، لباس تاناکورایی است و فقط فرق آن با لباس تاناکورا این است که نو تر بوده و کمتر استفاده شده ولی پوشاک استوک اصلا استفاده نشده است و هنوز تگ و لیبل های آنها باقی مانده است و حتی در خیلی از موارد در بسته بندی خود کارخانه می باشند.

دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
خریدار بهتر می تواند تصمیم بگیرد و به راحتی جنس مورد نظر را از نظر دسته ( مثلا لباس مجلسی یا لباس زیر یا شال و ... ) انتخاب می نماید. در پوشاک کیلویی استوک انتخاب دسته ی پوشاک محدود بوده، مثلا فقط می گویند میکس زنانه یا میکس زنانه ی تابستانی ، میکس بچگانه و ...
در روش فروش به صورت تکه ای به جای فروش لباس کیلویی هم فروشنده و هم خریدار به راحتی متوجه صداقت هم شده و رضایت کامل طرفین حاصل می شود.
دسته ای از پوشاک استوک :
انواع شورت مردانه استوک و شورت زنانه و شورت بچه گانه و انواع سوتین از جمله تنوع پوشاک استوک و لباس زیر استوک موجود در محتمع کیا استوک می باشند.
سخن آخر مدیر فروش :
با توجه به تنوع محصولات، سایز بندی، رنگ بندی، فصل فروش، قیمت، تعداد تکه، مدل و سال، موجودیت و ... حتما از آخرین اخبار و اطلاعیه های صادره در کانال ها و سایت های کسب اطلاع نمایید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir

 



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : دو شنبه 10 ارديبهشت 1397
.

آموزش طراحی انگشتر جواهر

طراحی جواهرات یکی از شغل های پولساز در دنیا محسوب می شود. از همه مهمتر، مدل ساز طلا و جواهر با کامپیوتر همیشه نیاز به ایده و خلاقیت ندارد. امروزه بیشتر کارخانه ها و کارگاه داران عکس و مدل های مورد نظر را به طراح می دهند و طراح فقط وظیفه تبدیل عکس به فایل سه بعدی را دارد. این نکته مهمی در طراحی جواهرات است که همیشه نیاز به خلق ایده و درگیر بودن در این جزییات نیست. طراحی جواهرات در ایران رو به گسترش است و این شغل با توجه به مدت زمان کم آموزش و درآمد بالایی که دارد، مورد توجه بسیاری از افراد جامعه قرار گرفته است. شما برای شروع فعالیت در در این شغل فقط به یک لب تاب نیاز دارید.
طراحان طلا و جواهر نیاز به دانش فنی و کارگاهی در زمینه طراحی های خود دارند. آنها باید در طراحی جواهرات، استانداردهای لازم را رعایت کنند. همه این نکات و اصول در خودآموز طراحی طلا و جواهر مفصل توضیح داده شده است. همچنین این خودآموز دارای پشتیبانی و رفع اشکال آنلاین است. سالار پورایمانی مدرس این بسته آموزشی بیش از 7 سال است در این رشته فعالیت می کند. همچنین شما بعد آموزش می توانید، از سازمان فنی و حرفه ای مدرک معتبر دریافت نمایید.

طراحی طلا و جواهر



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : یک شنبه 26 فروردين 1397
.
1-1مقدمه : امروزه بازاریابی کالاها و خدمات به یکی از مباحث مهم تبدیل شده است و بازاریابی انواع مختلفی را در بر می گیرد.حتی بازاریابی کالاهای صنعتی و مصرفی از تفاوت هایی برخوردار است.طوری که توجه به این تفاوت ها و ظرافت در امر بازاریابی منجر به موفقیت در زمینه های مذکور می شود.در این […]

:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : دو شنبه 20 فروردين 1397
  ‏ آب مايعي كم ياب در عين فراواني                         اتين (اسيتيلن)    اتن(اتيلن)     چقدر از سطح زمين را آب پوشانده؟                                                 OCسه چهارم.چقدر از جرم بدن را آب تشكيل داده؟دو سوم جرم بدن شما را آب تشكيل مي دهد.چرا‌ آلودگي آب اهميت دارد؟زيرا، بسياري از مواد شيميايي در آب حل مي شوند يا به كمك […]

:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : دو شنبه 20 فروردين 1397
    بي شك "هواردهيوز" را مي توان ثروتمندترين مرد زمان خود ناميد ، فردي كه به عنوان يك ميليونر كارهاي بسيار عجيبي انجام داده و در زمينه هاي هوانوردي و فيلم سازي همانند تجارت تجربه هاي نوين و با ارزشي كسب كرده است .  "هوارد " كوچك در كريسمس سال 1905 ديده به جهان […]

:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : دو شنبه 20 فروردين 1397
امکانات 1-کاربر می تواند Login  کند . 2-لیست کلیه ی مشتریان و فیلم ها را مشاهده کند . 3- می تواند اطلاعات مشتریان و فیلم ها را ویرایش و حذف کند . 4- مشتری وفیلم جدید اضافه کند . 5-می تواند فیلم های خاصی را به مشتریان خاصی با مبلغی که خودش تعیین می کند […]

:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : دو شنبه 20 فروردين 1397

بهترین ست لوازم خانگی بوش با بدنه استیل

در اینجا بالاترین مدل های ماشین ظرفشویی بوش، لباسشویی بوش، یخچال ساید بوش استیل را برای ست کردن کنار یکدیگر به شما معرفی خواهیم کرد.

 

لوازم خانگی استیل به دلیل ظاهری لوکس و مدرن تری که دارند در میان نسل جدید بسیار پرطرفدارتر است، لوازم خانگی استیل بدون شک بسیار زیباتر و لوکس تر از سفید می باشد اما جدا از اینکه قیمت لوازم خانگی استیل کمی بیشتر رنگ سفید است، چیزی که بیشتر خانم ها در زمان خرید لوازم استیل نگران آن هستند این است که جای دست به راحتی روی آن باقی می ماند و بدتر از آن به خوبی دیده می شود و تمیز کردن آن بسیار مشکل است اما در این زمینه باید بگوییم در لوازم خانگی بوش و یا برندهای این چنینی مانند آ.ا.گ و یا میله آلمان از استیل پرداخت شده استفاده می شود که یک لایه محافظ از نانو بر روی آن قرار گرفته شده است که از باقی ماندن اثر انگشت بر روی آن جلوگیری می کند، پس اگر با این موضوع مشکل دارید می توان گفت از این بابت جای نگرانی نیست و می توانید از لوازم خانگی استیل برای دکورراسیون آشپزخانه خود استفاده کنید.

 

در آخر باید بگوییم اگر به دنبال آشپزخانه ای با دکورراسیون مدرن هستید و هزینه آن برای شما اهمیت زیادی ندارد ما در اینجا قصد داریم بالاترین مدل ماشین لباسشویی بوش، ماشین ظرفشویی بوش و یخچال ساید بوش را به شما معرفی کنیم که بهترین ست آشپزخانه را تشکیل می دهند را به شما معرفی کنیم؛ اما برای بررسی و مشاهده دیگر مدل ها به شما پیشنهاد می کنیم به نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش 20 بخر مراجعه نمایید و از مشاورین آن کمک بگیرید.

ماشین ظرفشویی بوش استیل سری 8

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی بوش مبله با بدنه استیل را برای منزل خود دارید  را به شما معرفی می کنیم این مدل با بدنه استیل ساخت کشور آلمان با ظرفیت 14 نفر بالاترین مدل شرکت بوش می باشد که با داشتن 3 سبد امکان بهتر چیدمان ظروف را به شما می دهد، باید بگوییم شرکت بوش از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در ماشین ظرفشویی بوش استیل مدل SMS88TI02M استفاده کرده است به صورتی که این مدل دارای موتور Eco Silence Drive می باشد که جدیدترین موتور این شرکت می باشد و در ساخت بدنه این ماشین ظرفشویی از عایق صوتی استفاده شده است که به همین خاطر این دستگاه در زمان شستشو در بالاترین سطح تنها 40 دسی بل صدا دارد به طوری که در طول روز هیچ گاه متوجه کار کردن آن نخواهید شد، از طرف دیگر این مدل با داشتن سنگ زئولیت در کنار موتور Eco Silence Drive توانسته برچسب انرژی A+++ را کسب کند که به جرئت می توان گفت پایین ترین مصرف انرژی را در میان تمام مدل ها دارا می باشد.

 از طرف دیگر ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI02M با داشتن تکنولوژی هایی مانند سیستم آب هیدرولیک (Active Water)، تشخیص تعداد ظروف (Load Sensor) و سنسور تشخیص میزان آب (Aqua Sensor) برای هر سیکل کامل شستشو تنها 7.5 لیتر آب مصرف می کند، علاوه بر تمام امکانات و تکنولوژی های بکار رفته در آن ماشین ظرفشویی بوش مدل SMS88TI02M دارای 8 برنامه شستشو و 5 برنامه ویژه است که می توان گفت تکمیل ترین برنامه شستشو را در میان تمام مدل ها دارا می باشد اما به شما پیشنهاد از طریق لینک ماشین ظرفشویی بوش به نمایندگی لوازم خانگی بوش 20 بخر رفته و مشخصات آن را با دقت مورد بررسی قرار دهید چراکه این مدل دارای امکانات و برنامه های شستشوی بسیار متعددی است که ممکن است برخی از آنها کاربرد زیادی برای شما نداشته باشد پس بهتر است زمان خرید ماشین ظرفشویی به نیازهای خود توجه کنیم تا بهترین مدل را بر اساس نیاز و بودجه خود انتخاب کنیم، اما اگر به دنبال بالاترین و بهترین ماشین ظرفشویی بوش با بدنه استیل هستید بهترین پیشنهاد برای شما محسوب می شود.

ماشین لباسشویی بوش استیل سری 8

اما حال اگر به دنبال ست کردن یک ماشین لباسشویی بوش سری 8 به ظرفشویی SMS88TI02M هستید ما به شما ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3266XIR سری 8 ساخت کشور آلمان را پیشنهاد می کنیم که بالاترین مدل شرکت بوش می باشد این مدل با ظرفیت 9 کیلوگرم بالاترین ظرفیت را در میان تمام مدل های بوش داراست و دور خشک آن نیز 1600 دور در دقیقه است، این مدل با داشتن موتور EcoSilence Drive و بدنه سوپر سایلنت در زمان شستشو تنها 47 دسی بی صدا دارد و در حالت خشک نیز در بالاترین دور صدای آن تنها به 73 دسی بل می رسد کی می توان گفت کم صدا ترین لباسشویی در بازار است، ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3266XIR با بدنه استیل علاوه بر اینکه صدای بسیار کمی دارد با داشتن برچسب انرژی A+++ در دسته لوازم خانگی کم مصرف قرار می گیرد، همان طور که گفتیم این ماشین لباسشویی یکی از بالاترین مدل های شرکت بوش محسوب می شود که از به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در آن به کار گرفته شده است که به طور خلاصه می توانیم به سیستم تشخیص وزن لباس، تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده و سیستم تشخیص کف بر روی لباس اشاره کنیم.

 

سیستم تشخیص وزن لباس به شما این امکان را می دهد تا اگر شما حتی یک پیراهن هم برای شستن داخل لباسشویی قرار دهید این دستگاه می تواند به کمک سنسورهایی که در اختیار دارد وزن و جنس لباس را تشخیص داده تا بر اساس آن میزان آب مصرفی را محاسبه کند و به کمک تکنولوژی تنظیم آب اتوماتیک (Active Water) میزان آب لازم برای شستشو را به آن اضافه کند، با وجود این تکنولوژی دیگر لازم نیست منتظر پر شدن ماشین لباسشویی بمانید، از طرف دیگر سیستم i-DOS تنظیم اتوماتیک میزان مصرف مواد شوینده دارای دو مخزن برای مواد شویند بر روی ماشین لباسشویی بوش است که یکی برای مایع ماشین لباسشویی و دیگری برای نرم کننده شما می توانید این دو مخزن را پرکنید و ماشین لباسشویی بوش می تواند هر بار بر اساس وزن، جنس و کثیفی لباس میزان مواد شوینده را محاسبه کند و به آن اضافه کند به این صورت شما می توانید به بالاترین کیفیت شستشو دست پیدا کنید، اما به شما پیشنهاد می کنیم برای بررسی بیشتر آن و یا دیدن دیگر مدل های ماشین لباسشویی بوش به فروشگاه اینترنتی 20 بخر نمایندگی لوازم خانگی بوش مراجعه کنید شما می توانید محصولات شرکت بوش را با گارانتی اصلی و ضمانت خرید بهترین قیمت تهیه نمایید.

یخچال ساید بای ساید بوش با بدنه استیل

اما برای چنین ستی بهترین انتخاب یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 سری 6 است این ساید استیل که در کشور کره جنوبی تحت لیسانس آلمان تولید می شود دارای یخچالی با ظرفیت 438 لیتر و فریزری با حجم 230 لیتر است که بالاترین ظرفیت را داراست، این یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 دارای یک صفحه نمایشگر لمسی می باشد و در قسمت یخ ساز و آب ریز آن از یک چشمی استفاده شده است که با گرفتن لیوان در زیر آن می تواند یخ قالب، خورد و یا آب خنک در اختیار شما قرار دهد، این یخچال این ساید بوش دارای 4 طبقه و 3 کشو می باشد که جنس طبقات آن از پیرکس نشکن می باشد، 2 کشو مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات است که رطوبت و سرمای آن طوری تنظیم می شود که می تواند مدت زمان زیادی تازگی و طراوت را در آن حفظ کند اما دارای یک کشو برای نگهداری گوشت، مرغ و ماهی دارد که امکان تنظیم سرمای این کشو به طور جداگانه وجود دارد سرمای این کشو به شکی است که گوشت و مرغ را در حالت نیمه فریز نگه می دارد تا علاوه بر حفظ تازگی ویتامین های موجود در آن از بین نرود اما از دیگر مشخصات این ساید بای ساید بوش می توانیم به سیستم رفع کننده بوی بد (Air Fresh Filter)، سیستم چندگانه گردش هوا (Multi Air Flow)، فیلتر تهویه هوا آنتی باکتری (Air-Fresh Filter) اشاره کنیم.

 

اما همان طور که گفتیم یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 دارای ظرفیتی معادل 230 لیتر است که دارای 3 طبقه و 3 کشو می باشد، این فریزر می تواند در صورت قطع شدن برق سرما را تا 6 ساعت به صورت ثابت حفظ کند تا آسیبی به مواد غذایی وارد نشود، این فریزر با داشتن سیستم بدون برفک (No Frost) هیچ گاه برفک نمی زند و شما می توانید با انجماد سریع (Super Freezing) مواد غذایی را به سرعت فریز کنید فریز شدن مواد غذایی در مدت زمان کوتاه باعث می شود طعم و رنگ مواد غذایی به مدت طولانی حفظ شود شما می توانید یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 را با گارانتی اصلی و ضمانت بهترین قیمت از نمایندگی فروش لوازم خانگی بوش 20 بخر تهیه نمایید.

منبع: مجله اینترنتی آرگا



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : دو شنبه 4 فروردين 1394
.
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مدیر
ت : 0 0
.

صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 ... 19 صفحه بعد

تبلیغات

آرشیو مطالب
مطالب پربازدید
چت باکس
پشتیبانی